کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317867 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مقایسه عمر عرضه آپدیت برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون

وقتی یک گوشی هوشمند می‌خرید توقع دارید که حداقل تا یکی دو سال شرکت تولیدکننده از نظر نرم‌افزاری آن را حمایت کند. گوشی‌های اندرویدی، نکسوسی و آیفون هر کدام سابقه پشتیبانی متفاوتی دارند؛ اما کدامیک بهتر عمل کرده است؟

iPhone-Update

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فارنت؛ هر چقدر هم که گوشی خوب و پرقدرتی داشته باشید وقتی می‌شنوید نسخه جدید سیستم‌عامل برای گوشی‌های دیگر عرضه شده و سر شما بی‌کلاه مانده حسابی کلافه می‌شوید و یا برعکس اگر گوشی میان‌رده‌ای داشته باشید از عرضه آپدیت آخرین نسخه بسیار خوشحال خواهید شد.

حتماً می‌دانید که اپل سابقه بسیار خوبی برای آپدیت کردن آیفون به نسخه‌های جدیدتر iOS دارد و در مقابل گوگل هم ادعا می‌کند اولین آپدیت‌های اندروید را به سرعت برای سری نکسوس ارائه خواهد داد.  بیایید نگاهی به عمر عرضه آپدیت گوشی‌های نکسوسی، آیفون و همچنین سری گلکسی اس سامسونگ بیندازیم:

بهترین در آیفون‌ها: ۴٫۳ سال

بدترین در آیفون‌ها: ۲٫۷ سال

بهترین در گوشی‌های نکسوسی: ۱٫۹ سال

بهترین در سری گلکسی اس: ۱٫۵ سال

همان‌طور که می‌بینید اپل در این زمینه بسیار بهتر عمل کرده است که البته دلیل آن هم عرضه تنها یک گوشی در هر سال و ساده‌تر بودن روند آپدیت است. به طور مثال iPhone 3GS خوش‌شانس‌ترین آیفون بود که ۴٫۳ سال پشتیبانی شد و از iOS 3 تا iOS 6.1.3 را تجربه کرد. در مقابل گلکسی نکسوس فعلاً در نکسوسی‌ها بهترین رکورد را دارد که البته این پشتیبانی هنوز ادامه دارد و با عرضه اندروید ۴٫۴ کیت‌کت در صورتی که گوگل آن را آپدیت کند مرز دو سال را هم پشت سر خواهد گذاشت.


اما پیش از آن‌که نتیجه بگیرید باید دو نکته مهم را هم در نظر داشته باشید:

تمامی آیفون‌ها همه ویژگی‌های جدید را دریافت نمی‌کنند. بله ممکن است از آپدیت شدن آیفون ۴ خود به iOS 7 خوشحال باشید اما بسیاری از قابلیت‌های مهم و کلیدی iOS 7 برای گوشی شما عرضه نخواهد شد. در صورتی که در اندروید وقتی آپدیتی را دریافت می‌کنید تمامی قابلیت‌های آن را هم در اختیار خواهید داشت.

AOSPA-Paranoid-Android

اندروید بر خلاف آیفون کاستوم رام دارد. شما می‌توانید تنها چند هفته پس از عرضه رسمی نسخه جدید اندروید کاستوم رام دلخواهتان را برای گوشی مورد نظرتان دانلود کرده و از آخرین نسخه اندروید لذت ببرید حتی اگر سازنده گوشی هیچ‌گاه قصد ارائه آپدیت را نداشته باشد. در صورتی که در آیفون اگر اپل گوشی شما را پشتیبانی نکند قادر نخواهید بود فیرم‌ور دیگری را روی آن نصب کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17331 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1392/07/24 تعداد مشاهده: 1796
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر